Google
 

أسفل  

 

تعليق رقم ( 230 )

 

اسـمــــــــــــــــك

  احمد

 

الدولــــــــــــــــة

  مصر

 

 

الموضـــــــــــوع

  خطأ طبي

 

التعليـــــــق

سؤالي يا دكتور انى كنت بستخدم مرهم ولبوس ديبروستيل لعلاج احتقان البروستاتا المهم ان المرهم كان اضافي لو فى اى التهاب بتاع البواسير يعني ماكنش ليه لازمه ده كان بيدخل الشرج بلبيسه وهى جزئين المهم جزء انفصل داخل الشرج ولحفته بالعافيه وسبب ليا مشاكل بالقولون السيني واتعالجت ومع الوقت قل خروج الغازات الدكتور كان حمار ماحذرنيش من اللبيسه دى المهم حاليا عاوز استخدم اللبوس بس قلقان من القولون لا يتعب تاني وكمان اللبوس ده مش موجود فى السوق واستخدمت بروستانورم ونتيجته مع الوقت وكثره الاحتقان بتقل ايه البديل لاني محروج جدا اروح لدكتور تانى كمان بحس ان الخاتم عليه ضغط ونفسي فى اللبوس او فى جنس شرجي طبعا ده واقعيا مرفوض

 

التعليق السابق التعليق التالي

 

 

 

أعلى
 

الحقوق محفوظة طبيب الوب 2014 ©

http://tabib-web.eu - http://www.tabib-web.eu